Pytania i odpowiedzi

1. Jakie są dostępne formy wysyłki?

- Wysyłam kurierem GEIS, paczką w ruchu i pracuję nad paczkomatem.

2. Jak mogę zapłacić?

- Dostępne są szybkie i bezpieczne płatności Shoper, realizowane przez Blue Media,

  Płatność tradycyjnym przelewem oraz

  Gotówką przy odbiorze osobistym

3. Czy czas wysyłki to zawsze 3 dni?

- Absolutnie nie, zastrzegłam w regulaminie taki termin, ponieważ w związku z wypadkami losowymi czas wysyłki może się wydłużyć (choroba syna, dłuższy wyjazd), natomiast w normalnych warunkach paczki wysyłane są od razu. O każdym wydłużonym terminie wysyłki będę informować na stronie oraz na fb.

4. Jak pakowane są paczki?

- Bardzo bliska jest mi idea Zero Waste, dlatego staram się jak mogę wykorzystywać kartony do paczek od zaprzyjaźnionych firm. Unikam również plastiku w moich paczkach i NIGDY nie otrzymasz ode mnie paczki z zakupionym specjalnie do tego celu plastikiem - jeżeli w paczce znajdziesz plastikową torebkę lub folię, jest ona w ponownym użyciu (po prostu sama otrzymałam ją w paczce). Zachęcam Ciebie również to ponownego wykorzystywania opakowań. 

 

5. Skąd się biorą ceny poszczególnych produktów?

- Każda sztuka wełnianych ubrań jest przeze mnie wybrana u importera, wyprana, dokładnie obejrzana w celu wykrycia ewentualnych wad, które staram się rzetelnie opisywać. Każdą sztukę również wyceniam na podstawie stanu ale pamiętaj proszę, że jestem przedsiębiorcą opłacającym rachunki, ZUS i podatki więc na cenę produktów w sklepie składają się zarówno koszt zakupu, marża jak i wszystkie koszta stałe które ponoszę. 

6. Czy muszę wyprać otrzymaną odzież? W końcu to odzież używana.

Wszystkie ubrania oprócz kategorii Skandi Kids są wyprane przeze mnie w biodegradowalnym płynie do wełny i jedwabiu firmy Sonnett. Nie ma więc potrzeby abyś przed założeniem kolejny raz je prała. Ubrania z kategorii Skandi Kids nie są prane z prostej przyczyny - Ty sama najlepiej wiesz w jakim płynie wyprać ubranka dla swojego dziecka aby nie uczuliły Jego delikatnej skóry. Wypranie ich u mnie niosłoby za sobą tylko niepotrzebnie zmarnowaną wodę, detergenty i energię oraz czas. 

7. Czy za zakupy otrzymam paragon?

- Oczywiście, do każdego zakupu u mnie wystawiany jest paragon. Jestem legalnie działającym przedsiębiorcą, płacę podatki i moim obowiązkiem jest dostarczenie Ci wraz z zakupem paragonu, który jest również podstawą do ewentualnego zwrotu lub reklamacji. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl