Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Revas Maria Toborowicz
ul. Stabłowicka 118 pok. 28 (Dan-Mark)

54-062 Wrocław

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u mnie produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (Formularz zwrotu) i wyślij je na adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Revas Maria Toborowicz
ul. Stabłowicka 118 pok. 28 (Dan-Mark)
54-062 Wrocław

nr tel. 661462626 (wpiszcie proszę na paczkę - kurier, jeżeli nie będzie potrafił znaleźć biura lub mnie nie zastanie, pewnie będzie chciał się skontaktować w celu doręczenia paczki) 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

W celu, sprawniejszego i szybszego otrzymania paczki, poproszę również o maila (na adres sklep@woolitbe.pl) z informacją, iż została nadana do mnie paczka ze zwrotem i podanie nr paczki. Niestety listonosz nie zawsze zostawia awizo a dzięki takiej informacji, sama również będę mogła monitorować lokalizację zwrotu. 

W związku z nieudolnością Poczty Polskiej, proszę nadawać zwroty każdą inną formą kurierską z wyłączeniem PP - Poczta Polska zwraca paczki do adresata z adnotacją, że adres jest nie pełen i nie podejmuje nawet próby doręczenia. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl